18 stycznia 2021

Kontakt

Podziel się
tą informacją

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy

ul. J. Bema 70
01-225 Warszawa
tel. 22 495 81 00, fax. 22 495 84 57
e-mail: kancelaria@zgnwola.waw.pl
www: www.zgnwola.waw.pl
BIP: zgnwola.bip.um.warszawa.pl
NIP 527-245-71-53
Rachunki bankowe i zasady płatności

Korespondencję należy składać w Kancelarii Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w godzinach 7:30 – 15:30.

  • Po godzinach pracy, od poniedziałku do piątku, do godz. 19.00 korespondencję  można składać za pomocą urzędomatu – samoobsługowego urządzenia do składania pism. Urzzędomat znajduje się w holu siedziby Zakładu przy ul. J. Bema 70. Zasady korzystania z urządzenia opisane zostały na końcu strony.

lub wysłać za pośrednictwem poczty na adres:

Funkcję Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) pełni ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej): /ZGNWola/SkrytkaESP

  1. Dostęp do informacji publicznych nie ogłoszonych w BIP
  2. Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych

Obsługa Klientów

  • Punkt Obsługi Mieszkańców w ZGN
    ul. J. Bema 70, 01-225 Warszawa

Pracownicy prowadzący bezpośrednią obsługę mieszkańców pracują w godzinach 7:30 – 15:30

  • Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Koło
    ul. Ciołka 33, 01-445, Warszawa
    tel. 22 49 58 490
  • Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Młynów
    ul. Wawelberga 15, 01-118, Warszawa
    tel. 22 49 58 460
  • Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Nowolipki
    ul. Nowolipki 16, 01-019, Warszawa
    tel. 22 49 58 470
  • Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Ogrodowa
    ul. Ogrodowa 28/30, 00-896, Warszawa
    tel. 22 49 58 480

Przyjmowanie interesantów przez pracowników prowadzących obsługę mieszkańców w Terenowych Zespołach Obsługi Mieszkańców odbywa się od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:30 – 15:30

Urzędomat

Na pulpicie urządzenia  należy wybrać opcję „POBIERZ KOPERTĘ”.  Wydrukowana koperta zawiera indywidualnie wygenerowany kod kreskowy. Do koperty należy włożyć korespondencję, zakleić ją i wrzucić do urządzenia, do specjalnej wrzutni odczytującej kod kreskowy. Nie jest możliwe przyjęcie koperty bez wygenerowanego kodu kreskowego, urządzenie sprawdza kopertę. Następnie urzędomat drukuje potwierdzenie złożenia dokumentów, które  należy zabrać  z sobą jako dowód złożenia pisma.

Obsługa Klientów

Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców

Koło


ul. Ciołka 33
01-445 Warszawa

tel. 22 49 58 490
Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców

Młynów


ul. Wawelberga 15
01-118 Warszawa

tel. 22 49 58 460
Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców

Nowolipki


ul. Nowolipki 16
01-019 Warszawa

tel. 22 49 58 470
Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców

Ogrodowa


ul. Ogrodowa 28/30
00-896 Warszawa

tel. 22 49 58 480
Skip to content