4 stycznia 2022

Kontakt

Podziel się
tą informacją

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
ul. J. Bema 70
01-225 Warszawa
tel. 22 49 58 100, fax. 22 49 58 457
e-mail: kancelaria@zgnwola.waw.pl
www: www.zgnwola.waw.pl
BIP: zgnwola.bip.um.warszawa.pl
NIP 527-245-71-53
Rachunki bankowe i zasady płatności

Korespondencję należy składać w Kancelarii Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w godzinach 7:30 – 15:30. Po godzinach pracy, od poniedziałku do piątku, do godz. 19.00 korespondencję  można składać za pomocą urzędomatu – samoobsługowego urządzenia do składania pism. Urzędomat znajduje się w holu siedziby Zakładu przy ul. J. Bema 70.
Korespondencję elektroniczną można wysłać za pośrednictwem poczty na adres e-mail: kancelaria@zgnwola.waw.pl

Funkcję Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) pełni ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej): /ZGNWola/SkrytkaESP

  1. Dostęp do informacji publicznych nie ogłoszonych w BIP
  2. Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych

Numery wewnętrzne do działów

(przed numerem wewnętrznym należy wybrać nr tel. 22 49 58)

  • 449 – Kancelaria
  • 450 – Sekretariat
  • 430 – Dział Administracyjno-Gospodarczy
  • 431 – Dział Budynków
  • 432 – Dział Dzierżawy Gruntów
  • 443 – Dział Ekonomiczny
  • 434 – Dział Informatyki
  • 435 – Dział Lokali Użytkowych
  • 436 – Dział Personalny
  • 437 – Dział Prawno-Organizacyjny
  • 438 – Dział Terenów Zewnętrznych
  • 439 – Dział Windykacji
  • 440 – Dział Wspólnot Mieszkaniowych
  • 441 – Dział Zamówień Publicznych
  • 442 – Dział Zasobów
  • 448 – Zespół Księgowości
  • 446 – Zespół Ewidencji Czynszu i Opłat
  • 447 – Zespół Finansowy

Obsługa Klientów

  • Punkt Obsługi Mieszkańców w ZGN
    ul. J. Bema 70, 01-225 Warszawa

Pracownicy prowadzący bezpośrednią obsługę mieszkańców pracują w godzinach 7:30 – 15:30

Przyjmowanie interesantów przez pracowników prowadzących obsługę mieszkańców w Terenowych Zespołach Obsługi Mieszkańców odbywa się od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:30 – 15:30

Urzędomat

Urządzenie, terminal dziennika podawczego w ZGN, ma za zadanie usprawnić proces przyjmowania pism, bez konieczności angażowania do tego pracowników pełniących dyżury. Umożliwia także składanie pism w wypadku pojawienia się kolejki osób oczekujących.

Na pulpicie urządzenia  należy wybrać opcję „POBIERZ KOPERTĘ”.  Wydrukowana koperta zawiera indywidualnie wygenerowany kod kreskowy. Do koperty należy włożyć korespondencję, zakleić ją i wrzucić do urządzenia, do specjalnej wrzutni odczytującej kod kreskowy. Nie jest możliwe przyjęcie koperty bez wygenerowanego kodu kreskowego, urządzenie sprawdza kopertę. Następnie urzędomat drukuje potwierdzenie złożenia dokumentów, które  należy zabrać  z sobą jako dowód złożenia pisma.
Przekazane w ten sposób pisma zostaną zarejestrowane w naszym Elektronicznym Rejestrze Korespondencji, znakiem pisma będzie wygenerowany przez urządzenie unikatowy numer.

Urzędomat jest dostępny codziennie do godz. 19.00, pisma można składać poza godzinami pracy Zakładu.

Obsługa Klientów

Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców

Koło


ul. Ciołka 33
01-445 Warszawa
tel. 22 49 58 490
tzomkolo@zgnwola.waw.pl
Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców

Młynów


ul. Wawelberga 15
01-118 Warszawa
tel. 22 49 58 460
tzommlynow@zgnwola.waw.pl
Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców

Nowolipki


ul. Nowolipki 16
01-019 Warszawa
tel. 22 49 58 470
tzomnowolipki@zgnwola.waw.pl
Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców

Ogrodowa


ul. Ogrodowa 28/30
00-896 Warszawa
tel. 22 49 58 480
tzomogrodowa@zgnwola.waw.pl
Skip to content